За клиенти от цялата страна. За гр. София - можете да заявите час за регистрация за същия ден. В случай, че имате въпроси, свържете се с нас по телефона.
- Попълвате формата за регистрация на ООД, която се намира в дъното на страницата.
- На предоставения e-mail ще получите документи с точни указания.
- Изпращате ни документите след като ги подпишете. Може и да ги донесете в офиса ни.
- Получавате входящ номер, с който можете да следите движението на заявлението online.
- Срок ONLINE: 3 раб. дни | Срок OFFLINE: 2 работни дни (считано към 2024 г.) | Демо видео.
Попълвате форма за регистрация
Преди да започнем работа, ние следва да разполагаме с информация за желаното име на фирмата, адрес, капитал, предмет на дейност, начин на представляване, а също и с данни за собственика и управителя на фирмата (политика за лични данни).
Ще получите документите в PDF
На предоставения e-mail адрес ще изпратим пакет с документи, включващи подробни указания. В случай, че има неясноти по заданието, ще се свържем с вас по телефона. Следва да проверите внимателно личните си данни, да принтирате документите и след това да ги подпишете съобразно указанията.
Банка и нотариус
След като подпишете всичко, ще трябва да отделите около 1-1.5 час, за да подпишете една от декларациите пред нотариус и да откриете банкова сметка на фирмата. Тези действия са задължителна част от процедурата по регистрация. Нотариалните и банкови такси са включени в цената и ще бъдат приспаднати.
Изпращате ни документите
След като комплектовате цялата документация съобразно указанията, следва да ни изпратите (чрез ЕКОНТ или друг куриер) документите в оригинал. Ние ще заявим вписването по електронен път, но оригиналите са ни нужни, тъй като по закон сме длъжни да декларираме, че разполагаме с оригиналите.
Можете да следите движението
Веднага след получаване на документите, ние ще подадем заявление за регистрация А4, чието движение ще можете да следите през уебсайта на Търговския регистър: www.brra.bg -> Справки -> Документи без партида. След два работни дни, статусът "Обработва се" ще бъде заменен с 9-цифрен ЕИК. Това означава, че фирмата е вече регистрирана.
Запазвате час по телефона
Добре е да насрочим конкретен час за посещение. Може да ни се обадите и в същия ден, в който искате да посетите офиса ни. По телефона може да зададете и всички въпроси, които ви интересуват. Отделете си около 1 час за процедурата по регистрация.
Подготовка на документите
Не е нужно да ни изпращате каквато и да било информация предварително. След като дойдете при нас, ние ще снемем данните, ще проверим дали името на фирмата не е заето и ще формулираме желания от вас предмет на дейност. Подготовката на документите отнема не повече от 15 минути.
В банката и при нотариус
Офисът ни се намира на метри от Търговския регистър. Тук има 8 банки и 3-ма нотариуси, а дейността по регистрацията на фирми е автоматизирана. Всеки си знае работата и няма да се налага да обяснявате допълнително какво искате. При нотариуса ще заверите едната декларация (спесимен), а в банката ще откриете набирателна сметка на фирмата и ще внесете капитала.
Подаваме заявление А4
Нотариално завереният спесимен и вносните бележки от банката ще ни трябват, за да ги прикачим към заявлението за регистрация, което ще подадем по електронен път още същия ден.
Можете да следите движението
Фирмата ще е готова на втория работен ден, след вашето посещение. Междувременно ще можете да следите движението на заявлението за регистрация през www.brra.bg -> Справки -> Документи без партида или по входящ номер.