Безплатна консултация по телефона. Срок: 2 работни дни. Нужни документи: лична карта. Необходимо време: 1-2 часа. Бонус: безплатно заличаване на всички лични данни.
- Безплатна консултация по телефона. Нужна ни е единствено лична карта.
- При посещението в офиса ще подготвим документите и ще проверим името на фирмата.
- Ще посетите и близкия нотариус. Ще получите входящ номер и линк за проследяване.
- Срок ONLINE: 3 раб. дни | Срок OFFLINE: 2 работни дни (считано към 2024 г.) | Демо видео.
- Актуално! - Безплатно заличаване на всички лични данни.
Попълвате формата
За да подготвим документите за регистрация ще ни трябват следните данни: избраното от вас име на фирмата, адрес, предмет на дейност, размер на капитала и лични данни. За целта сме подготвили онлайн форма, която просто трябва да попълните.
Получавате пакет документи
На предоставения е-мейл ще изпратим цялата документация, нужна за регистрация на фирмата. В случай, че има неясноти - ще се свържем с вас по телефона.
Принтирате и подписвате
Проверявате внимателно личните си данни, след което принтирате документите и ги подписвате. Някои от документите ще трябва да подпишете в 2 екземпляра.
Ще получите и подробни указания
Заедно с документите ще получите и пълни обяснения как да процедирате, точка по точка. Просто трябва да ги следвате.
Посещавате банка
В банката следва да откриете набирателна сметка на фирмата, която се прави специално за целите на регистрацията. Там ще трябва да представите два от документите - протокол и учредителен акт. Банковите такси се приспадат от цената.
Минавате през нотариус
Ще получите и подробни указания за посещението при нотариус, където ще заверите една от декларациите - спесимен от подписа. Нотариусът ще разпознае веднага документа и не е нужно да му обяснявате какво искате. Всичко отнема 10 минути, а нотариалната такса се приспада.
Изпращате ни всички документи
Документите са ни нужни в оригинал, затова ни изпращате целия комплект. Имате възможност да заплатите и остатътка от разноските чрез ЕКОНТ, като по този начин ще получите веднага обратна разписка за сумата.
След 2 дни, фирмата е готова
След като получим документите, ние проверяваме дали всичко е оформено коректно и подаваме заявлението. След като подадем заявлението, вие може да следите движението на фирмата си на www.brra.bg -> Справки -> Документи без партида. През първия ден, заявлението ще има статус "Обработва се", след което ще се появи ЕИК на фирмата. Това означава, че регистрацията е приключена.
Безплатна консултация
Можете да ни звъните по всяко време. Ние ще отговорим на въпросите, които ви интересуват, особено ако има специфики.
КОНКРЕТЕН ЧАС ЗА ПОСЕЩЕНИЕ
Препоръчително е да запазите час, в противен случай може да се наложи да изчакате. Ако въпросът не търпи отлагане, ние ще можем да насрочим среща и в същия ден. Имайте предвид, че цялата процедура трае около 1-2 часа.
Посещавате офиса ни
Офисът ни се намира на метри от Търговския регистър. Цялата дейност по регистрация на фирми тук е в голяма степен автоматизирана. Карта с точната локация може да откриете в меню "Контакти".
Изготвяне на документите
Ще имаме нужда само от лична карта. Проверяваме в реално време дали името на фирмата е свободно. Формулираме предмета на дейност и оформяме пълния пакет документи, които подписвате веднага.
Уточняваме детайлите
Междувременно ще отговорим на въпросите ви, а също така ще ви обясним как да избегнете някои ненужни такси, които обичайно се събират в процеса на регистрация.
Набирателна сметка
В района има над 8 банки. За да можете да внесете учредителния капитал, ще откриете специална набирателна сметка. Тя е за целите на регистрацията, но в случай, че фирмата има нужда от сметка, може да се ползва. В банката ще представите документите, които сме изготвили.
Снемане образец от подписа
Декларацията - спесимен ще подпишете пред нотариус. Работим с няколко нотариуса, в непосредствена близост. Процедурата е съвсем кратка, а таксата на нотариуса е включена в посочената крайна цена.
Подаваме заявление за регистрация
Още същия ден, ние входираме документите за фирмата ви в Търговския регистър. Това става по електронен път, поради което ползваме и 50% отстъпка от държавната такса.