Фирмени промени
Смяна на управител на фирма

Вписването в Търговския регистър отнема до 5 дни. Услугата се предоставя ONLINE и OFFLINE.

 

  • Запазвате част за посещение или попълвате формата за заявка на промени по-долу.
  • Можете да ни се обадите за консултация и да ни изпратите информацията предварително.
  • Нотариусът е в същата сграда. Работата в офиса отнема около 1 час.  
  • Подписи полагат едноличния собственик/съдружниците, а при назначаване - и управителят.
  • Срок ONLINE: 5 работни дни   |   Срок OFFLINE: 4 работни дни (препоръчаме да ни посетите).
FAQ
Често задавани въпроси

Какво ни е нужно?  Информация. За да подготвим нужните документи, на нас ни трябва информация - каква промяна следва да се направи, данните на управителя (или управителите), който ще бъде назначен и/или имената на управителя, който ще бъде сменен или заличен. На база това задание, ние правим справка в обявения учредителен акт на дружеството и преценяваме как следва да се съставят документите и в каква форма трябва да бъдат подписани.

Колко време отнема смяна на управител? 4-5 работни дни. В случай, че решите да посетите офиса ни (OFFILNE варианта), ние подготвяме целия пакет документи на място, след което те се подписват и ние заявяваме промените в същия ден. Работата ни в офиса отнема около 20-40 минути. В случай, че изберете ONLINE услугата, ние ще загубим 1 ден, през който оригиналните документи ще пътуват до нашия офис с куриер.

Мога ли да следя движението на заявлението? Да. Уеб-сайтът на търговския регистър предоставя възможност да следите как се движи подаденото от нас заявление в реално време. За целта е нужно да достъпите партидата на фирмата от ТУК  (въвежда се само ЕИК и анти-спам код) и да изберете таба "Дело", който се намира вдясно под името на фирмата. Там ще можете да видите всички подадени заявления, вкл. и заявлението за промяна на управител. Статусът "Обработва се" означава, че заявлението е подадено и следва произнасяне. Този статус ще стои 1-2 дни, след което заявлението ще бъде обработено от длъжностните лица. "Изчакване на 3-дневен срок" означава, че заявлението е прието и промяната ще бъде отразена след 3 дни. След това ще се появи номер на вписване, който изглежда така <20240105164639>. Този номер съдържа годината, датата, часът и секундата на вписването, т.е. точният момент, след който дружеството има нов управител или старият е бил заличен.

Разноски
Това ли е крайната цена?

Посочената в клипборда в ляво сума, е максималният размер на крайната цена. Много е възможно тя да е по-ниска, но това зависи от вида на промените (добавяне/смяна или заличаване) и условията на учредителния акт на фирмата. В някои случаи се налага нотариална заверка върху решението за промени, чиято цена е около 60 лв.  Минималният размер на всички разноски е 114 лв. - в случаите, когато се заличава управител и учредителният акт изключва нотариална заверка на решението. В случай, че фирмата е регистрирана след 01.01.2017 г. или в случай, че са правени някакви промени (от адвокат) след тази дата, много е вероятно във вашия случай да не се налага нотариална заверка. Какво включва цената:

  1. Държавна такса. В нашата цена е включена дължимата държавна такса (обичайно в размер на 30 лв., а в случаите, когато заявлението се подава по електронен път - 15 лв.);
  2. Банкова такса. Тази такса е межди 2 и 6 лв. в зависимост от обслужващата банка;
  3. Нотариална такса - спесимен. Тази такса се заплаща при нотариуса за заверка на подписа върху декларацията, с която управителят се съгласява да представлява дружеството и предоставя образец от подпис. Тази такса се дължи в случай, че се сменя или добавя управител, но не и при заличаване на съществуващ управител.
  4. Протокол в нотариална форма.  След 01.01.2017 г., в случай че в дружествения договор или учредителния акт не е предвидено друго, за решенията за избор на управител и освобождаването му от отговорност се съставя протокол в нотариална форма. В случай, че не се налага такъв разход ние ще ви уведомим и ще ви предупредим да не заявявате пред нотариуса подпис върху този документ. Нотариусът е в непосредствена близост до офиса ни.
  5. Такса обслужване - нашето възнаграждение.
Поръчай
ONLINE
Задание
Попълвате формата за поръчка

Чрез тази форма ние получаваме нужната информация какви документи трябва да подготвим и в каква форма следва да бъдат подписани. Така ще можем да имаме повече яснота и да ви дадем коректни указания как да действате. В случай, че ни е нужна допълнителна информация, ние ще се свържем с вас.

На вашия е-мейл
Получавате пакет документи

След като получим заданието, ние подготвяме цялата документация, която ви изпращаме по е-мейл с указание кои документи се налага да бъдат заверени пред нотариус. В случай, че става въпрос за ООД или ако собственикът е друго лице, управителят следва да събере необходимите подписи на собствениците.

Подготовка
Предоставяте ни подписаните документи

Можете да ни изпратите подписаните документи по ЕКОНТ или да ни ги донесете лично в офиса. Плащането може да бъде направено чрез куриерската фирма или на място. Ние ще проверим документите от външна страна и ще преценим дали са годни за заявяване в Търговския регистър към Агенция по вписвания.

По електронен път
Заявяваме промяната

За да бъде вписана смяната в управлението, тя трябва да бъде заявена от нас. В случай, че всичко е коректно подписано, ние подаваме заявлението по електронен път в деня на получаване на документите. Вие може да следите движението през сайта на Търговския регистър (вижте указанията по-горе).

Но работим и
OFFLINE
По телефона
Запазвате дата и час за посещение

Можете да се обадите по телефона и да запазите час между 9.00 и 16.30 ч. Този интервал на деня е най-подходящ с оглед това, че може да се наложи посещение при нотариус (в съседната сграда). Запазването на час е препоръчително с оглед възможността да се избегне чакането. Може да запазите час и за същия ден.

Среща
Посещавате офиса ни

Следва да имате предвид, че в офиса ни трябва да се явят всички собственици (съдружници) на фирмата, както и новият управител. В случай, че собственикът има намерение да заличи управител, присъствието на втория не е необходимо. В тази връзка, собствениците и управителят следва да синхронизират графика си.

Документи
Подготвяме документацията

Срещата не би трябвало да отнеме повече от 20-30 минути, в рамките на които ще подготвим нужните документи и ще ви консултираме по вашите въпроси, свързани с промените. В случай, че се налага посещение при нотариус, добре е да предвидите поне 1 час за изпълнение на цялата процедура.

Получавате входящ номер
Подаваме заявление

Заявлението се подава по електронен път и още същия ден вие ще разполагате с входящ номер, който съдържа данни за точния момент, в  който заявлението е депозирано. Разглеждането му отнема няколко работни дни, през които то ще има статус "Обработва се".

Данни за юридическото лице

{{errors.first("step-0.company_name")}}
{{errors.first("step-0.eik")}}

Избор на действие



Текущ управител

{{errors.first("step-1.switch_remove_manager_name")}}

Данни за новия управител {{ owner.firstName }} {{ owner.middleName }} {{ owner.lastName }}

{{errors.first("step-1.add_manager_firstname")}}
{{errors.first("step-1.add_manager_secondname")}}
{{errors.first("step-1.add_manager_lastname")}}
{{errors.first("step-1.add_manager_pin")}}
{{errors.first("step-1.add_manager_id_number")}}
{{ errors.first('add_manager_id_date_created') }}
{{ errors.first('add_manager_id_created_by') }}

Данни за плащане

{{errors.first("step-2.payer_firstname")}}
{{errors.first("step-2.payer_lastname")}}
{{errors.first("step-2.payer_email")}}
{{errors.first("step-2.payer_phone")}}

Вашата поръчка

Цена на гише
Цена при нас
Държавна такса
лв.
Нотариална такса
лв.
Банкова такса
лв.
Консултация
лв.
Такса обслужване
лв.
Крайна цена
274.00 лв.
€140.09

Начин на плащане

Чрез ЕКОНТ На място в офиса Банков път {{ errors.first('payment_method') }}
* Ще се свържем с Вас на посочената електронна поща и/или телефонен номер за последващо потвърждение на заявката Ви.
Изпрати заявката
Моля, попълнете правилно всички полета преди да изпратите формата.
Предишна стъпка Следваща стъпка