Вписването в Търговския регистър отнема до 5 дни. Услугата се предоставя ONLINE и OFFLINE.
- Попълвате формата за заявка на промени по-долу.
- На предоставения Е-мейл ще получите пакет документи с указания как да подпишете.
- Принтирате, подписвате и ни изпращате/донасяте документите.
- Можете да ни звъните по всяко време.
- Срок ONLINE: 5 работни дни | Срок OFFLINE: 4 работни дни.
Попълвате формата за поръчка
Чрез тази форма ние получаваме нужната информация какви документи трябва да подготвим и в каква форма следва да бъдат подписани. Така ще можем да имаме повече яснота и да ви дадем коректни указания как да действате. В случай, че ни е нужна допълнителна информация, ние ще се свържем с вас.
Получавате пакет документи
След като получим заданието, ние подготвяме цялата документация, която ви изпращаме по е-мейл с указание кои документи се налага да бъдат заверени пред нотариус. В случай, че става въпрос за ООД или ако собственикът е друго лице, управителят следва да събере необходимите подписи на собствениците.
Предоставяте ни подписаните документи
Можете да ни изпратите подписаните документи по ЕКОНТ или да ни ги донесете лично в офиса. Плащането може да бъде направено чрез куриерската фирма или на място. Ние ще проверим документите от външна страна и ще преценим дали са годни за заявяване в Търговския регистър към Агенция по вписвания.
Заявяваме промяната
За да бъде вписана смяната в управлението, тя трябва да бъде заявена от нас. В случай, че всичко е коректно подписано, ние подаваме заявлението по електронен път в деня на получаване на документите. Вие може да следите движението през сайта на Търговския регистър (вижте указанията по-горе).
Запазвате дата и час за посещение
Можете да се обадите по телефона и да запазите час между 9.00 и 16.30 ч. Този интервал на деня е най-подходящ с оглед това, че може да се наложи посещение при нотариус (в съседната сграда). Запазването на час е препоръчително с оглед възможността да се избегне чакането. Може да запазите час и за същия ден.
Посещавате офиса ни
Следва да имате предвид, че в офиса ни трябва да се явят всички собственици (съдружници) на фирмата, както и новият управител. В случай, че собственикът има намерение да заличи управител, присъствието на втория не е необходимо. В тази връзка, собствениците и управителят следва да синхронизират графика си.
Подготвяме документацията
Срещата не би трябвало да отнеме повече от 20-30 минути, в рамките на които ще подготвим нужните документи и ще ви консултираме по вашите въпроси, свързани с промените. В случай, че се налага посещение при нотариус, добре е да предвидите поне 1 час за изпълнение на цялата процедура.
Подаваме заявление
Заявлението се подава по електронен път и още същия ден вие ще разполагате с входящ номер, който съдържа данни за точния момент, в който заявлението е депозирано. Разглеждането му отнема няколко работни дни, през които то ще има статус "Обработва се".